Vodstvo Centra
dr. Mateja Hudoklin, univ. dipl.psihologinja, specialistka klinične psihologije, direktorica
- predstavlja in zastopa zavod,
- organizira in vodi delo ter poslovanje,
- koordinira strokovno delo zavoda in odgovarja zanj,
- obravnava pritožbe uporabnikov na delo zavoda,
- povezuje delo zavoda z drugimi izvajalci javnega, zasebnega in nevladnega sektorja,
- sodeluje v mednarodnih strokovnih mrežah,
- razvija odnose z javnostmi.
Strokovni delavci in njihova področja dela
Irena Andolšek, univ. dipl. socialna delavka, mentorica
- pomoč pri reševanju socialnih težav,
- vodenje skupin otrok, ki imajo težave v socialnih stikih,
- izkustvena družinska in integrativna terapija,
- organizacija in vodenje prostovoljnega dela,
- skupinsko delo s starši.
Natalija Baumgartner, univ. dipl.psihologinja, specialistka klinične psihologije
- zgodnje odkrivanje in diagnostika emocionalnih, razvojnih in učnih težav predšolskih in mlajših šolskih otrok,
- svetovanje in psihoterapevtska obravnava otrok z emocionalnimi, razvojnimi in učnimi težavami,
- vzgojno in terapevtsko svetovanje staršem,
- svetovanje vzgojiteljem, učiteljem in svetovalnim delavcem pri vključevanju in pomoči otrokom s posebnimi potrebami,
- predavanja za starše in strokovne delavce.
Bojan Belec, dr. med., specialist pedopsihiatrije
- diagnostična obravnava, zdravljenje, rehabilitacija ter preprečevanje akutnih in kroničnih psihiatričnih motenj in obolenj otrok in mladostnikov,
- obravnava otrok in mladostnikov z motnjo v duševnem razvoju,
- Individualna in skupinska psihoterapevtska obravnava otrok in mladostnikov
- psihoterapevtsko delo s starši in svojci,
- svetovanje družini, pedagogom in drugim v otrokovem/mladostnikovem socialnem okolju pri rizičnih in posebej ogroženih otrocih, mladostnikih,
- skupinsko delo pri obravnavi psihosocialnih motenj,
- raziskovalno delo,
- izobraževalno delo (seminarji, predavanja …. ).
Barbara Bogdanić Petek, profesorica defektologije, specialistka
- zgodnje odkrivanje razvojnih in učnih težav pri otrocih,
- izvajanje korekcijskih postopkov pri otrocih in mladostnikih z razvojnimi in učnimi težavami,
- svetovanje otrokom in mladostnikom na področju premagovanja razvojnih, učnih in specifičnih učnih težav in ovir,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem v procesu pomoči otrokom s posebnimi potrebami,
- svetovanje staršem in učiteljem pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v osnovno in srednjo šolo.
mag. Jasna Božič, univ. dipl.psihologinja, specialistka psihološkega svetovanja
- diagnostična in svetovalna obravnava osnovnošolskih otrok in mladostnikov z učnimi, čustvenimi in vedenjskimi težavami,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem pri oblikovanju ustrezne pomoči za premagovanje otrokovih učnih težav in spodbujanju močnih področij,
- prepoznavanje in obravnava nadarjenih otrok in mladostnikov, s poudarkom na skupini otrok z dvojno izjemnostjo (nadarjeni otroci s specifičnimi primanjkljaji na posameznih področjih učenja),
- usmerjanje otrok s posebnimi potrebami,
- koordinacija krajših oblik izobraževanja v Svetovalnem centru.
dr. Bojana Caf, profesorica defektologije, specialistka gibalno-plesne terapije
- zgodnje odkrivanje razvojnih in učnih težav pri otrocih,
- izvajanje korekcijskih, rehabilitacijskih in terapevtskih postopkov pri otrocih in mladostnikih z razvojnimi in učnimi težavami,
- svetovanje otrokom in mladostnikom na področju premagovanja razvojnih, učnih in specifičnih učnih težav in ovir,
- svetovanje staršem in učiteljem pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v osnovno in srednjo šolo,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem v procesu pomoči otrokom s posebnimi potrebami,
- skupinsko delo z otroki in mladostniki s primanjkljaji pozornosti in motnjo hiperaktivnosti,
- učenje sprostitvenih tehnik in učnih strategij za boljše obvladovanje šolskih veščin in šolskih obremenitev,
- individualno in timsko izvajanje gibalno-plesne terapije kot preventivne, suportivne in terapevtske oblike pomoči otrokom in mladostnikom s posebnimi potrebami v kontekstu celostne specialno-pedagoške obravnave.
Polonca Čas, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije
- diagnostična in svetovalna obravnava otrok in mladostnikov z učnimi, vedenjskimi in čustvenimi težavami,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem pri oblikovanju ustrezne pomoči za premagovanje otrokovih učnih težav,
- vodenje terapevtske skupine otrok za premagovanje težav s pozornostjo.
dr. Tanja Černe, profesorica defektologije
- obravnava (preventiva, diagnostika in korekcija) razvojnih in učnih težav pri osnovnošolskih otrocih,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem pri delu z otroki z razvojnimi in učnimi težavami,
- usmerjanje otrok s posebnimi potrebami,
- vodenje skupin otrok s specifičnimi motnjami branja in pisanja,
- vodenje delavnic za otroke z različnimi specifičnimi motnjami in njihove starše.
Katja Čibašek, mag. soc. del.
- organizacija in vodenje prostovoljnega dela,
- pomoč in podpora pri reševanju socialnih težav.
Kristina Čižman, prof. spec. in reh. ped.
- zgodnje odkrivanje razvojnih in učnih težav pri otrocih,
- izvajanje korekcijskih postopkov pri otrocih in mladostnikih z razvojnimi in učnimi težavami,
- svetovanje otrokom in mladostnikom na področju premagovanja razvojnih, učnih in specifičnih učnih težav in ovir,
- svetovanje staršem in učiteljem pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v osnovno in srednjo šolo,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem v procesu pomoči otrokom s posebnimi potrebami,
- izvajanje predavanj o specifičnih učnih težavah pri učencih in dijakih s poudarkom na prilagoditvah v procesu pridobivanja, preverjanja in ocenjevanja znanja.
Tina Djekić, univ. dipl. psihologinja
- Diagnostična in svetovalna obravnava otrok in mladostnikov z učnimi, vedenjskimi in čustvenimi težavami,
- Svetovanje staršem, učiteljem, vzgojiteljem in svetovalnim delavcem pri oblikovanju pomoči za premagovanje otrokovih in mladostnikovih težav,
- Vodenje skupin za krepitev starševskih veščin, treningi starševstva v okviru programa Neverjetna leta.
dr. Bernarda Dobnik Renko, univ. dipl.psihologinja, specialistka klinične psihologije
- zgodnje odkrivanje in kliničnopsihološka diagnostika razvojnih, čustvenih, vedenjskih in učnih težav predšolskih in mlajših šolskih otrok,
- svetovanje in psihoterapevtska obravnava otrok s čustvenimi, vedenjskimi in učnimi težavami,
- svetovanje staršem, vzgojiteljem, učiteljem in svetovalnim delavcem pri vključevanju in pomoči otrokom s tveganji za duševne in vedenjske motnje oz. otrokom z že nastalimi motnjami,
- raziskovalno delo,
- izobraževalno delo (predavanja za starše in strokovne delavce).
Herta Filiplić-Stojanović, prof. def. logopedinja, specialistka klinične logopedije
- logopedska diagnostična, svetovalna in terapevtska obravnava govorno-jezikovnih težav in motenj pri predšolskih in osnovnošolskih otrocih,
- obravnava težav pri branju in pisanju pri otrocih s specifičnim zaostankom na področju govora in jezika,
- svetovanje staršem, vzgojiteljem, učiteljem in svetovalnim delavcem,
- usmerjanje otrok s posebnimi potrebami.
Nada Hribar, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije
- klinično psihološka diagnostika čustvenih, vedenjskih in učnih težav ter motenj v duševnem razvoju pri šolskih otrocih in mladostnikih,
- svetovanje in psihoterapija pri otrocih in mladostniki s čustvenimi , vedenjskimi in učnimi težavami,
- vodenje skupin mladostnikov z učnimi težavami in skupin za razvoj in spodbujanje veščin komunikacije,
- svetovalno in terapevtsko delo s starši in svojci,
- družinska sistemska terapija,
- svetovanje vzgojiteljem, učiteljem in svetovalnim delavcem pri delu z otroki in mladostniki s čustvenimi, vedenjskimi in učnimi težavami,
- izobraževalno delo (predavanja za starše, seminarji in delavnice za strokovne delavce).
dr. Mateja Hudoklin, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije
- diagnostika in obravnava otrok in mladostnikov z učnimi težavami, šolsko neuspešnostjo in težavami psihosocialnega prilagajanja,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem,
- razvojno-raziskovalno delo na področju kognitivnih procesov, povezanih z učenjem, motivacijo, individualnimi razlikami in učno neuspešnostjo,
- usmerjanje otrok s posebnimi potrebami.
dr. Peter Janjušević, univ. dipl. psiholog, specialist klinične psihologije, kognitivno-vedenjski terapevt
- klinično psihološka diagnostika emocionalnih, vedenjskih in učnih motenj ter motenj v duševnem razvoju pri šolskih otrocih in mladostnikih,
- svetovanje in psihoterapija z otroci, mladostniki in študenti z emocionalnimi, vedenjskimi in učnimi motnjami,
- svetovalno in terapevtsko delo s starši in svojci, svetovanje vzgojiteljem, učiteljem in svetovalnim delavcem pri vključevanju in pomoči otrokom in mladostnikom z emocionalnimi, vedenjskimi in učnimi motnjami,
- raziskovalno in razvojno delo, vodenje enote za razvojno in raziskovalno dejavnost.
Jana Jarm, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije
- diagnostična in svetovalna obravnava učnih, čustvenih in vedenjskih težav otrok in mladostnikov,
- svetovanje staršem,
- vodenje skupin mladostnikov za razvoj in spodbujanje veščin komunikacije,
- svetovanje učiteljem in svetovalnim delavcem.
dr. Marko Kalan, profesor defektologije, svetovalec
- odkrivanje razvojnih in učnih težav pri otrocih in mladostnikih,
- izvajanje korekcijskih postopkov pri otrocih in mladostnikih z razvojnimi in učnimi težavami,
- svetovanje otrokom, mladostnikom pri premagovanju razvojnih, splošnih učnih in specifičnih učnih težav,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem na šolah pri vključevanju otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v osnovno in srednjo šolo,
- izvajanje vedenjsko – kognitivne metode branja,
- usmerjanje otrok s posebnimi potrebami,
- sodelovanje v inkluzivnem timu in v Društvu Bravo,
- izvajanje predavanj o specifičnih učnih težavah pri učencih in dijakih s poudarkom na prilagoditvah v procesu pridobivanja, preverjanja in ocenjevanja znanja.
Špela Klemenčič, mag. soc. del.
- organizacija in vodenje prostovoljnega dela,
- pomoč in podpora pri reševanju socialnih težav,
- svetovanje otrokom in mladostnikom na področju vzpostavljanja socialnih stikov.
Tina Kolar, mag. prof. spec. in reh. ped.
- zgodnje odkrivanje razvojnih in učnih težav pri otrocih,
- izvajanje korekcijskih postopkov pri otrocih in mladostnikih z razvojnimi in učnimi težavami,
- svetovanje otrokom in mladostnikom na področju premagovanja razvojnih, učnih in specifičnih učnih težav in ovir,
- svetovanje staršem in učiteljem pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v osnovno in srednjo šolo,
- svetovanje staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem v procesu pomoči otrokom s posebnimi potrebami,
- vodenje skupin za krepitev starševskih veščin; treningi starševstva, program Neverjetna leta.
Nataša Mihevc, dr. med., specialistka otroške in mladostniške psihiatrije
- diagnostika, zdravljenje in rehabilitacija ter preprečevanje akutnih in kroničnih duševnih motenj otrok in mladostnikov,
- svetovanje in terapevtsko delo s starši in svojci, svetovanje pedagogom in drugim v otrokovem oz. mladostnikovem socialnem okolju,
- sodelovanje pri organizaciji in izvedbi izobraževalnega in raziskovalnega dela, mentorstvo zdravnikom specializantom in strokovnjakom drugih strok,
- sodelovanje v strokovnih timih.
mag. Leonida Rotvejn Pajič, univ. dipl.psihologinja, specialistka klinične psihologije
- klinično psihološka diagnostika otrok in mladostnikov,
- svetovalno in terapevtsko delo z otroki s težavami na področju razvoja, čustvovanja, učenja, vedenja in medosebnih odnosov;
- svetovalno in terapevtsko delo s starši in svojci;
- terapevtske skupine za otroke s pomanjkljivo pozornostjo;
- terapevtske in suportivne skupine za starše otrok s hiperkinetično motnjo;
- svetovanje vzgojiteljem, učiteljem in svetovalnim delavcem;
- izobraževalno delo (delavnice in predavanja za starše in strokovne delavce).
Katja Stres Kaučič, univ.dipl.psihologinja, specializantka klinične psihologije
- psihološka diagnostika otrok in mladostnikov z razvojnimi, čustvenimi, vedenjskimi in učnimi težavami,
- svetovanje in psihoterapevtska obravnava otrok in mladostnikov s čustvenimi, vedenjskimi in učnimi težavami,
- svetovalno in terapevtsko delo s starši,
- svetovanje vzgojiteljem, učiteljem in svetovalnim delavcem pri oblikovanju pomoči za premagovanje otrokovih in mladostnikovih težav ter spodbujanje močnih področij,
- usmerjanje otrok s posebnimi potrebami.
Julia Tomšič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije
- diagnostična, svetovalna in terapevtska obravnava čustvenih, vedenjskih in učnih težav otrok in mladostnikov,
- svetovanje staršem, učiteljem, svetovalnim delavcem in vzgojiteljem,
- vodenje skupin otrok za učenje socialnih veščin,
- integrativna terapija,
- usmerjanje otrok s posebnimi potrebami.
Ana Lazić Ulčar, univ. dipl. psihologinja
- diagnostična obravnava otrok in mladostnikov z učnimi, čustvenimi in vedenjskimi težavami
- svetovalna in psihoterapevtska obravnava otrok in mladostnikov z učnimi, čustvenimi in vedenjskimi težavami
- svetovanje staršem, učiteljem, vzgojiteljem in svetovalnim delavcem, ki delajo z otroki in mladostniki
- izobraževalno delo (seminarji, delavnice za strokovne delavce)
Daša Vervega, univ. dipl. psihologinja, specializantka klinične psihologije
- psihološka diagnostika otrok in mladostnikov z učnimi, čustvenimi in vedenjskimi težavami
- svetovalno-podporna obravnava otrok in mladostnikov s težavami na področju razvoja, čustvovanja, učenja, vedenja in medosebnih odnosov
- svetovanje staršem, učiteljem, vzgojiteljem in svetovalnim delavcem pri oblikovanju ustrezne pomoči za premagovanje otrokovih težav in spodbujanju močnih področij
- vodenje skupin otrok in mladostnikov za razvoj in spodbujanje socialnih veščin
- vodenje skupin za krepitev starševskih veščin; treningi starševstva, program Neverjetna leta
Barbara Zemljak, univ. dipl. pedagoginja
- prepoznavanje učnih težav in načinov učenja pri učencih, dijakih in študentih,
- svetovanje in nudenje individualne pomoči učencem, dijakom in študentom pri učenju tehnik (strategij) učenja, organizaciji učenja in načrtovanju učenja (svetovanje pri študiju literature, napredovanju učenja, izbiri nadaljnjega šolanja),
- razvijanje učne motivacije pri mladostnikih,
- razvijanje učnih navad pri otrocih in mladostnikih,
- sodelovanje z otrokovimi/mladostnikovimi starši in svetovanje v procesu učenja in motiviranja otroka,
- svetovanje in sodelovanje z učitelji in šolskimi svetovalnimi delavci pri nudenju pomoči otrokom in mladostnikom z učnimi težavami,
- vodenje skupine za mladostnike z učnimi težavami.
Skupne službe:
- Petra Polajnar, vodja glavne pisarne
- Katarina Gačnik Pestotnik, zdravstvena administratorka
- Maja Lampič, zdravstvena administratorka
- Jasna Ramovš, zdravstvena administratorka
- Mojca Tomšič, višja strokovna sodelavka v splošnih službah
- Franci Šuštar, tehnično vzdrževanje in sprejem
- Doris Gorjup, vodja čistilne službe