Daljša oblika izobraževanja

Program pomoči učencem s šibkimi izvršilnimi funkcijami

IZVAJALKE/IZVAJALCI:

dr. Mateja Hudoklin, univ. dipl. psih., spec. klin. psih.

VSEBINA:

Program pomoči učencem s šibkimi izvršilnimi funkcijami je bil obširno preizkušen v doktorski disertaciji  leta 2015. Sestavljen je iz teoretičnega in praktičnega dela. Program temelji na modelu Dowsonove in Guareja (2004), ki sta tekom let program nadgrajevala. Program je zasnovan po posameznih področjih izvršilnih funkcij in morebitnih težav, ki se na posameznem področju lahko pojavijo. Temu sledijo možne strategije pomoči in predlogi aktivnosti, s katerimi se izvršilno funkcioniranje podpre in izboljša. Sam program je naravnan zelo praktično in se lahko aktivnosti vključi v že obstoječe načine pomoči pri posameznem učencu s težavami.. Avtorja pojmujeta izvršilne funkcije zelo široko (inhibicija, delovni spomin, samoregulacija čustev, ohranjanje pozornosti, začenjanje z aktivnostjo – samoiniciativnost, načrtovanje, organizacija, upravljanje s časom, na cilj usmerjeno vztrajanje, prožnost, metakognicija).

Udeleženci bodo najprej spoznali teoretične osnove posameznih področij in strukturiran pristop k načrtovanju pomoči učencem s šibkimi izvršilnimi funkcijami. V drugem delu bodo na konkretnih primerih aplicirali predstavljeno znanje.


ORGANIZACIJA:

8 – urno izobraževanje, izvedeno v dveh sklopih po 4 ure.

Na izobraževanju prejmejo udeleženci tudi delovno gradivo.

PRIJAVA:

Za termin:

petek, 12. 1. 2024, in petek, 26. 1. 2024, od 10.30 do 14.00